מיצג ערים חכמות- Smart City עבור עירית רמת גן

מיצג ערים חכמות- Smart City עבור עירית רמת גן

תגית סיווג תחום עיסוק: אתר לעורך דין

מיצג ערים חכמות הוא פרוייקט דגל שהוקם בזמן קצר ותוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר.
האתר שימש כמצגת לדוכן של עיריית רמת גן, בתערוכת ערים חכמות Smart city expo, והציג לכל באי התערוכה על גבי מסכי מגע- את הישגי העירייה והחברה הכלכלית לפיתוח רמת גן בתחומים: תחבורה, חינוך וניהול העיר ומשאביה בצורה חכמה ומתקדמת.

הפרוייקט כלל ליווי מלא של נציגי שקוף מדיה לברצלונה, בזמן התערוכה, על מנת לוודא שהמצגת רצה בצורה תקינה. 

האתר הוצג ב 2 שפות ובפיתוחו נעשה שימוש בטכנולוגית אנימציות WEB מתקדמות תוך שימוש ב- SVG, CANVAS ואנימציות המציירות את עצמן באמצעות הגדרת path בקוד נקי.

בשל לוחות הזמנים הקצרים- שקוף מדיה לקחה חלק בתכנון והגדרת ציוד הקצה שיריץ את המצגת בתערוכה בברצלונה, כולל בחירת המחשבים, המסכים וחבילת גלישה מתאימה בברצלונה, על מנת לוודא שהמיצג יוצג בצורה המיטבית וללא דופי בזמן אמת. בנוסף, בוצעה התאמה לתצוגה על גבי מסכי מגע ברזולוציה 1080P, ריצה חלקה על דפדפן כרום והתאמה לתעבורת אינטרנט רזה, התואמת את האינטרנט האיטי המאפיין מקומות סגורים והומי אדם בחו"ל בזמן התערוכה- על מנת שתרוץ במהירות מיטבית.

 

מיצג ערים חכמות של עירית רמת שהוצג בתעורכת ערים חכמות smart expo ברצלונה 2016   מיצג ערים חכמות של עירית רמת שהוצג בתעורכת ערים חכמות smart expo ברצלונה 2016  מיצג ערים חכמות של עירית רמת שהוצג בתעורכת ערים חכמות smart expo ברצלונה 2016   מיצג ערים חכמות של עירית רמת שהוצג בתעורכת ערים חכמות smart expo ברצלונה 2016

שיתוף ושליחה מהירה
רוצה גם אתר כזה?