תוכנית שותפים- אקסלרטור

יש לך רעיות למוצר או מוצר קיים שרצית לקדם ולמכור, אך אין לך את הידע או את הכסף לשווק אותו כמו שהיית רוצה? 
יש לנו פתרון במיוחד בשבילך! 

תוכנית חדשה בשקוף מדיה, מאפשרת לך להגיש מועמדות למימון הפרוייקט שלך בצורה מלאה על די חברתנו, בתמורה לשותפות זמנית אשר מעבירה את הסיכון לחברת שקוף במידה והפרוייקט לא יצליח, אך מאפשרת לך לקבל אתר ומערך שיווק עובד- במינימום השקעה או במימון מלא שלנו, כך שאם נצליח = נעשה זאת יחד, ואם ניכשל – לא קרה כלום, ואנו ניקח את הסיכון עלינו. 

הקהל הרחב מוזמן להגיש מועמדות למימון פרוייקט ותהליך קבלה לתוכנית האקסלרטורים שלנו.

בנוסף- אם זאת לא חברה פרטית או מיזם- אלא מלכ"ר או עמותה, אנו מזמינים אותך להשאיר לנו פניה לקבלת מימון להקמת אתר אינטרנט בתרומה, אנו מאמינים שעל כל אזרח לסייע להפוך את החברה שאנו חיים בה למקום טוב יותר – בכל חודש אנו תורמים ומאמצים ארגונים ומלכר"ים שאנו מאמינים בערכם לקהילה. אם יש לך מיזם, עמותה או חברה שתורמת לקהילה- היינו רוצים לתרום לך בחזרה! באמצעות הטופס למטה- תוכלו להגיש בקשה למימון הפרוייקט שלכם במחיר עלות קרן  או בתרומה.

וגם אם לא תקבלו מימון אנו תמיד נשמח לאמץ אתכם דיגיטלית ולהציע ייעוץ ללא עלות בכל נושא ועניין, בצורה השקופה והאובייקטיבית ביותר. נסו אותנו!

"להקל על כאב לבו של אחר, זה לשכוח את כאבך שלך" | אברהם לינקולן
"לא עבור עצמנו בלבד אנו נולדים" | מרקוס טוליוס קיקרו היה נואם, מדינאי, סופר ופילוסוף
"לעשות מעשה טוב הוא משימתו המהוללת ביותר של האדם" | סופוקלס

אנחנו תמיד כאן לשירותך!

הגשת בקשה למימון פרוייקט

על מנת שנוכל לטפל בפניתך בצורה המהירה והיעילה ביותר, יש למלא את הטופס בצורה המדוייקת ביותר, במידה וישנה תקלה חמורה שאינה מאפשרת לאתר לפעול. ניתן לפנות בטופס מעמוד זה, להתקשר למשרדנו בשעות הפעילות או לשלוח מייל לתמיכה הטכנית בצורה ישירה בכתובת [email protected]

לוגו שקוף מדיה

נא למלא את הטופס עם כמה שיותר פרטים

שאלות ותשובות

שאלה טובה, כמו שיש לך מוצר בתיאוריה- יש לך כבר אתר בתיאוריה, השאלה היא מה פוטנציאל הרווח ומה האפשרויות של המוצר להצליח. אנו נבחן בעזרתך את כל המשתנים ואף ניצא לתהליך מחקר ומודיעין עסקי על מנת לענות על השאלות הנחוצות לנו, כדי לקבל תמונה כוללת של אחוזי הצלחה-מול ההשקעה ומול הסיכונים וכו'. 

זה תהליך שלא מתאים לכל אחד, ולא מתאים לכל מוצר, אבל אנו בטוחים שלמי שזה מתאים אנו נוכל לתת ערך מוסף רב וגדול לאין שיעור ולקדם את ענייניו במהירות.

כמו שכתבנו ואנחנו עמודים מאחורי המילים שלנו- מכלום ועד סכום שיוחלט ביחד עליו כשהקעה בטוחה ומוזלת משמעמותית ממחיר השוק של האתר או מערך השיווק שיוקם במסגרת השותפות. בכל מקרה שום דבר אינו מוחלט ומקובע מראש, אלא אנו בוחנים את כלל הפרמטרים ולאחר מכן בשיתוף עם בעל המיזם אנו מקבלים החלטות ומגדירים תקציבים או מימון. במידה ועלות הקמת האתר או הפיתוח עולים מעל סכומים של עשרות אלפים- תוצע הקמה במחיר קרן (עלות) של שעות עבודה או בכל דרך אחרת שתוסכם על שני הצדדים.

המטרה של כולנו היא להרוויח יחד ולא להפסיק= או להפסיד כמה שפחות, בהתאם לתוכנית כלכלית ויעדים להצלחה-כישלון ותוכנית ב'-ועד גניזת הפרוייקט. 

לכל תוענית יש יעד, ולכל יעד יש תוכנית ב- אם לא נגיע אליו, ולכל תוכנית ב' יש מדידה ולכל דבר יש תוכנית גיבוי- עד תוכנית גניזה וסיום הפרוייקט. שכתובים מראש ומגדירים את גבולות הגיזרה לכל פרוייקט.

אנחנו מחפשים שותפויות איכותיות להקמת עסקים, להם ניהיה שותפים למערך השיווק, והם ידאגו לכל השירותים והמוצרים שנרכשים. בצורה זאת- אנו שותפים לרווחים וגם להפסדים והסיכון אנו לוקחים על עצמנו- על מנת לממן לך את הפרוייקט. 

אם יש לך מוצר עם פוטנציאל רווח טוב, או אם יש לך מומנט שבלי תקציבים גדולים שיושקעו – יאבד, ורק אם אתה מוכן לעבוד קשה ויש לך אפשרות לגדול יחד- מקומך איתנו.

במידה ונצעת מתאים לתוכנית המימון שלנו או לאקסלרטור אחר, אנו נשקיע בך כלקוח מן המניין- זמן אפיון, הקמת תכנים, כתיבה, מימון הפקה ומדיה ועוד.. השירותים שאנו רוכשים עבורך הם המימון, ולכל מוצר שימסר במסגרת השותפות ינתן במחיר מוסכם מראש אשר מגדיר עלות השירות או ההטבה שניתנה, וכל זאת על מנת להוכיח שאנו באמת נותנים מה שהבטחנו לתת.

הצלחתך- הצלחתנו ולכן כל מוצר שיוקם עבורך בין אם זה חנות אינטרנטית או בין אם זה מערך שיווק ודיוור או כל דבר אחר יבוצעו על ידי אנשי המקצוע שלנו כפי שהם נעשים עבור לקוחותינו. רק במימון והנהלה שלנו- כך שלא ידרש ממך לעשות שום דבר מלבד לספק את הסחורה לה התחייבנו (שותפים אז עד הסוף- גם בטרמינולוגיה :))

תוכנות שיתוף מסך ושליטה מרחוק

קישורים שימושיים

  1. בדיקת מהירות הגלישה באינטרנט
  2. בדיקת שם מתחם (דומיין) WHOIS ישראלי – בעלים, תוקף, חברת רישום שם המתחם, כתובות NS, פרטי התקשרות עם מנהל טכני ואיש קשר
  3. בדיקת שם מתחם (דומיין) WHOIS בילאומי
  4. בדיקת MX – בדיקת הפניות מיילים אימייל
  5. בדיקת רשומת A –  מציאת כתובת IP של שרת אתר האינטרנט המחובר לדומיין
  6. בדיקת autodiscover –  פיצ'ר של שרת אקסצ'נג המאפשר להגדיר את התיבת מייל בצורה אוטומטית באאוטלוק
  7. סריקת וירוסים לקבצים ולינקים
  8. בדיקת תקינות SPF
  9. בדיקה אם כתובת IP נרשמה ב- Blacklist – דרך-mxtoolbox
  10. בדיקה אם כתובת IP נרשמה ב- Blacklist – אתר נוסף לוידוא-anti-abuse
  11. לגלות מה כתובת ה- IP ממנה אתה גולש 
  12. פענוח קוד Header של אימייל  
  13. גילוי גירסאות שרתי Exchange
  14. ניתוח תצורת SSL של אתרי אינטרנט