תיקון וביצוע שינויים באתר קיים

תיקון וביצוע שינויים באתר קיים

כל עסק צריך אתר היום, אולם חשוב לדעת שאתר טוב באמת, צריך להישאר מעודכן עם השינויים והחידושים שיוצאים כל הזמן. הנה שלוש סיבות שיסבירו לכם מדוע חשוב לשדרג את האתר שלכם מדי תקופה.

נראות

כמו בבגדים, כמו במכוניות, כמו בטלפונים ניידים, כך גם בעיצוב אתרי אינטרנט האופנות מתחלפות מדי פעם. הגולשים אולי לא תמיד ידעו להסביר את זה לעצמם, אבל כשהם יראו אתר מיושן, הם יזהו זאת. בנוסף, ככל שחולפות השנים, המגמה היא שמרבית הגלישה באינטרנט נעשית דרך טלפונים ניידים. משום כך, אם האתר שלכם הוא אתר ישן או לא מטופל כראוי, הוא כנראה לא אופטימלי לגלישה בנייד (גם אם הוא מוגדר כאתר רספונסיבי), מה שיפגע בחוויית הגלישה של מרבית המשתמשים באתר שלכם, וירחיק מכם לקוחות פוטנציאליים ובעיקר את מנועי החיפוש.

קידום האתר באינטרנט

גוגל לא עוצר ומשנה ומשפר כל הזמן את האלגוריתם שלו שהולך ומשתכלל. הפרמטרים לקידום אתר בגוגל שהיו נהוגים בעבר, לא בטוח שנהוגים כיום. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע גבוה במנוע החיפוש, יש לבצע שדרוג שלו כל כמה שנים, כדי להמשיך ולהישאר תחרותיים, ובמיוחד כדאי שהשדרוג יבוצע על ידי מקדם אתרים מנוסה ומקצועי.

אבטחה

בהנחה שהאתר שלכם הוא אתר וורדפרס, התוכנות לבנייה וניהול אתר וורדפרס מתקדמות ומתחדשות כל הזמן. בכל שלוש-ארבע שנים יוצאת תוכנה חדשה לניהול האתר ותחזוקת האתר, והיא הופכת להיות הסטנדרט החדש לאתרי תדמית פשוטים שאינם מציריכם תכנות מיוחד: למשל, כיום מרבית האתרים החדשים נבנים במערך בונה העמודים הנפוץ (שנולד בישראל) – אלמנטור, ואנו צופים שזאת תיהיה המגמה לאורך השנים הבאות, לפני כן, היו בונים בתוכנה בשם בייקרי או visual composer וישנם עוד המון בוני עמודים כמו DIVI ואחרים. אם האתר שלכם בנוי בבונה ישן או מערכים לא מעודכנים, כנראה שאתם לא יכולים לשדרג את התוספים שלכם בהתאם לעדכונים החדשים שיוצאים מאחר והאתר איננו מותאם למבנה הקוד החדש בו המערכים החדשים בנויים. התוצאה היא שהאתר שלכם חשוף לפריצות אבטחה: בכל פעם שיוצא עדכון תוסף או תוכנה שאינכם עושים באתר, האקרים שונים עוברים על השדרוגים ולומדים אותם כדי לעשות להם Reverse Engineering: הם זיהו מה שודרג בגרסה החדשה, ומסיקים מזה לגבי פרצת אבטחה בגרסה הקודמת, בדרך הזו, הם יכולים לפרוץ למי שטרם שדרג את התוסף באתר שלו.

אנו ממליצים לערוך עדכון תדיר לאתר ולתוספיו, לגרסאת ה PHP שלו ולמערכי הליבה, כחלק משירות אחסון אתרים ותחזוקתם אנו מבצעים זאת בערך כל רבעון באתרים שאינם משתנים באופן תדיר או מיד עם יציאת תיקון פרצת אבטחה, אם האתר שלך לא עודכן בשנה האחרונה כדאי לבדוק לבצע זאת. לא לפני שבדקתם שיש גיבוי מעודכן ועובד של האתר – על מנת שאם ישבר האתר לאחר העדכון, תהיה לך נקודת שחזור להפעיל אותו מחדש.

שדרוג אתר וביצוע שינויים באתרים

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !