שיפור תדמית שלילית ברשת

שיפור תדמית שלילית ברשת

שיפור מוניטין ברשת

האינטרנט הוא מקום אכזרי. כתבה שהתפרסמה עם שמכם, פסק דין שמאזכר אתכם, אפילו פוסט ביקורת מצ׳וקמק נגדכם שקיבל חשיפה מספקת, נשאר באינטרנט לנצח (אלא אם מסירים אותו, וגם אז יש אפשרות למצוא את המידע בארכיון הרשת העולמי). פעמים רבות, המידע הזה גלוי עבור מי שמחפש את שמכם בגוגל. אם המוניטין שלכם בגוגל נפגע, הפגיעה בכם יכולה להיות קשה מאד: האזכור השלילי מונע לא פעם לפתוח דף חדש להכיר בן/בת זוג, להתקבל לעבודה, לפתוח עסק וכדומה. 

לא פעם אותם אנשים שרואים שתוצאות החיפוש המופיעות על שמם בגוגל יוצרות להם נזק, מתחילים בעצמם לחפש בגוגל מה ניתן לעשות. בהתחלה הם מקלידים רצפים שונים כמו ״איך מוחקים את השם שלי מגוגל״, ״מה עושים אם יש נגדי כתבה באתר כזה וכזה״, ״מה עושים אם יש נגדי פסק דין מופיע בגוגל״ וכדומה. אחרי כמה פלטים של תוצאות חיפוש, הם מתחילים להבין שמה שהם באמת מחפשים, נקרא בשפה מקצועית ״ניהול מוניטין״ (ORM או Online Reputation Management). כאשר אנו מקלידים ״ניהול מוניטין״, אנחנו מתחילים להיות מנותבים לאחד ממשפכי השיווק של החברות שעוסקות בתחום, שמקדמות עצמן כמובן בצורה אורגנית או על ידי מודעות ממומנות בגוגל תחת ביטויים אשר כוללים את המונח ניהול מוניטין. 

אמנם, ניקוי שמכם בצורה שלילית (או דחיקת התוצאות השליליות למטה בתוצאות החיפוש)  הוא אינו משימה פשוטה, אולם אנחנו בשקוף מדיה מכירים מגוון שיטות כיצד לשפר בצורה מדהימה את המוניטין שלכם ברשת וניתן להשיג תוצאות די מהר. רוצה שנטפל לך בתדמית ברשת? הטופס כאן קרוב… 

לפעמים שמנו או שם המותג שלנו נקשר בתוצאות שאינן קשורות אלינו או שאינן רלוונטיות עבורנו- או גרוע מכך מטעות או מעלות טעם רע שמקשה על הגולש או הלקוח הפוטנציאלי שלנו לגבש על המותג או על שמנו- דעה חיובית, או גרוע מכך- יכול להיות מידע שלילי (נכון או לא) עלינו, שנרצה להסיר או לדחוק למטה בתוצאות בגוגל.

ישנן בגדול- 3 צורות טיפול עיקריות שבהן נתמקד על מנת להביא לשיפור התדמית שלנו ברשת: 

  1. לפעול להסרת הפרסומים: פניה מסודרת, עניינית וקצרה לאתרים שמפרסמים את המידע בבקשה להסיר את הפרסום ואף  בחלק מהמקרים ניתן לשלוח מכתב התראה מעורך דין על פרסום שקרי \ מוציא דיבה (באם עומד בקריטריונים*)
  2. לפעול לדחיקת הפרסומים מטה בתוצאות על שמנו: ניתן לעשות על ידי יצירת תוצאות רלוונטיות נוספות על שמנו, בשלב זה נייצר כל אזכור ברשת וננצל כל במה אפשרית.
  3. לייצר תוכן חיובי במקום ובתשובה לפרסום השלילי: תוכן שגם ישרת אותנו בתור "מפיץ מסרים חיוביים" עלינו, וגם ישרת אותנו בכך שידחוק בצורה איכותית יותר את התוצאות השליליות ואף יהווה להן אלטרנטיבה ומידע נגדי ש"מוכיח" שאנחנו כן טובים ולא כמו שהמידע המשמיץ\השלילי גורסים. 

כל אלו יחד ייצרו מספיק תוצאות חיוביות \ אחרות על העסק או על שמי על מנת לדחוק את התוצאות הלא רלוונטיות החוצה. 

מחיר שיפור תדמית ברשת ובמנועי חיפוש משתנה מאדם לאדם, כמות התוצאות השליליות, התחום בו הוא עוסק ולפעמים אף במתחרים אגרסיביים או סכסוך עם מתחרה שמשקיע כסף בצורה אקטיבית כדי לפגוע בשמנו או בפרנסתנו. זה מכוער ומצער – אבל אפשרי.

קודם כל לא להילחץ, כמו שזה נסרק באתר ומנוע חיפוש, ככה זה גם יכול להיעלם, ואם אתם לא נוכלים (אתם לא נכון?) אז גם תהיו בטוחים שהאזכור השלילי הוא לא הדבר היחיד שרואים עליכם. חשוב לתעד כל דבר שכזה ולהתחיל למפות מה אפשר להסיר מיד ומה יהיה יותר קשה, לפעול בצורה מדרגית ולפי סדר עדיפויות עד להסרת \ דחיקת כל האזכורים השליליים למטה בתוצאות החיפוש. זה יכול לקחת זמן- אבל אם עושים את זה יסודי: פעם אחת זה מספיק!

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !