תוכן וכתיבה שיווקית לאתרים

תוכן וכתיבה שיווקית לאתרים

גיבוש התוכן השיווקי הוא חלק קריטי בתהליך בניית אתר אינטרנט, היות והוא מאפשר לתקשר את המסרים הנכונים לקהלי היעד השונים אליהם פונה העסק שלך. בין אם המטרה היא להרחיב את מעגל הלקוחות הקיימים, להגדיל מכירות, להשיק מוצר חדש או לגייס משקיעים, כדאי מאוד להתאים את הפנייה והמסרים לקהל היעד- במטרה להניע לפעולה הרצויה אליה "מבקש" האתר לענות.

כתיבה מקצועית אשר משקפת את ערכי החברה מאפשרת יצירת בידול אמיתי מול המתחרים ובניית יתרון תחרותי בגיוס לקוחות חדשים. מסרים שיווקיים נכונים וכתיבה שיווקית חדה ויעילה, מניעים לפעולה את המבקרים באתרך והופכים אותם ללקוחות משלמים שרואים בערך המוסף של המותג שלך- מעלה.

כתיבת תוכן שיווקי חשובה לא רק להרחבת מעגל הלקוחות, אלא גם מסייעת בשיפור דירוג האתר במנועי החיפוש (קידום אורגני SEO). תכני האתר הנסרקים באופן קבוע על ידי מנועי חיפוש כגון גוגל וכתיבה על פי הקריטריונים הנכונים תסייע בהתברגות האתר בראש תוצאות החיפוש

שקוף מדיה מציעה שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית וניהול תוכן בעברית ואנגלית ובמספר שפות נוסף כמו ספרדית \ איטלקית וגרמנית. בין אם התוכן יעבור תרגום מקצועי ובין אם ידרש לכתיבה בשפת אם המתאימה לשלל מטרות וקהלי יעד שונים ומגוונים.

הנתונים והמספרים שכדאי לזכור לפני שתזמינו תוכן וכתיבה שיווקית לאתרכם

לא כל בעלי האתרים משקיעים בכתיבה, וחבל, נתונים סטטיסטיים מראים כי ככל שהכתיבה חדה, ממוקדת ומובנת לקהל היעד- כך הפניות באתר עולות בצורה משמעותית. הנה מספר עקרונות המנחים אותנו בבואנו לכתוב את התוכן באתרכם- כך לדוגמא:

  • כתיבה לאתר עורך דין- חייבת לעמוד במספר קריטריונים, בראש ובראשונה לכתוב מידע נכון ומדוייק מבחינה משפטית, ולאחר מכן בצורה נהירה ומובנת למי שאינו מתמצא בשפה המשפטית כמסבירה- אך בהכרח שלא מהווה ייעוץ משפטי כל שהו.
  • כתיבה לאתר של רופא- למשל, מצריכה כתיבה מסודרת וברורה (בניגוד לכתב היד המפורסם), שתעביר את המסר שהכותב "יודע על מה הוא כותב" בצורה מהימנה, ומעל לכל שמשקפת ידע אמין וחף מאינטרס. (קצת כמו שאנחנו בשקוף אוהבים לעשות 😉
  • כתיבה שיווקית לאתר תדמית- בוא נתחיל ונשלול מה לא- "חרטנו על דגלנו \ איכות, אמינות, שירות \ אנו מתמחים במתן שירותי…." כי כמה פעמים שמעתם את זה?!, וזה לא עשה לכם כלום. אפשר אחרת, זה "רק" מצריך מהכותב לחקור את התחום שאתם באמת טובים בו ולשקף זאת ללקוח הקצה הפונטציאלי- ועדיף לרווחי ביותר, המהווה את נתח השוק הגדול ביותר שלכם (בעיקרון ה 20\80).
  • כתיבה טכנית \ שיווקית למוצר \ קטלוג ואתרי מסחר- הית פעם באתר חנות והרגשת שמה שמנסים למכור לך ומה שבאמת יגיע בדואר בעוד 14 ימי עסקים לא בדיוק תואמים? זה נובע מחוסר התאמה לשפה או למוצר שרצית לקנות. בין אם זה בדגש הטכני, בחוסר המידע השיווקי או בהדגשים הלא נכונים של תועלות- שאין לך באמת צורך בהם. (לא מתכווץ! \ המוצר המהפכני שעשה פלאים \ הגיע לארץ וכבר משגע את כולם וכו'). הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות עבור המוצר שלכם זה לתאר אותו בדיוק כמו שהוא- בצורה עניינית, אך שמוסיפה לו נפח אשר משאיר על הגולש וקהל היעד האיכותי ביותר שלו רושם שהוא עומד בכל הדרישות שלו.


רוצה לדעת עוד על התוכן שנכתוב לאתר שלך ומה הוא יעשה למותג שלך?

הטופס ממש כאן קרוב 🙂 והטלפון זמין רק מרחק קליק 077-604-9609

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !