כתיבת תקנון ומדיניות אתר

כתיבת תקנון ומדיניות אתר

כתיבת תקנון לאתר אינטרנטתקנון אתר, תנאי שימוש, מדיניות פרטיות והצהרת נגישות באים להסדיר את היחסים או ההתקשרות של בעל האתר עם הגולש בו, לבין מנהלי האתר ובעליו ולבין לקוחות הרוכשים מוצר או צורכים שירות או מידע לגביו. המחוקק הישראלי קבע אי אילו חוקים ורגולציות הנוגעות ליידוע הגולש ועל זכויות וחובות בעלי האתר בנוגע להעברת, אגירת ושליחת מידע ברשת. לכן- עלינו כבעלי אתרים, לחקור ולהבין את מחויבויותינו כלפי הגולש והרוכש באתר.

תקנון אתר ומדיניות ברורה שומרים על הגולש – אבל גם עלינו

לצערנו ישנם לא מעט גורמים שמנסים לתבוע בשיטת "מצליח", חלק מהם נטפלים לבעלי אתרים בלי הנגשה, חלק על אי-ידוע על צורות ביטול, שכן, על בעל חנות מקוונת (וגם פיסית) לכתוב בצורה ברורה את מדיניות הביטולים ודרכי ההחזרה של מוצר או זיכוי על שירות לפי החוק, או בקביעה של בית העסק לתנאים מסויימים- בשונה מהחוק ובהתאם אליו. תקנון מתאים המסדיר את כל התנאים, מבהיר מה המידע שנאגר ומה ההשתדלות שנעשתה על מנת למנוע כל עבירה על החוק, וכן דרכי התקשרות עם בעלי האתר באם נפלה טעות.

האם כל התקנונים נולדו שווים?

בקצרה- לא.
באריכות- עצם קיומו של תקנון הוא כבר יתרון, אך אנו איננו מכוסים לגמרי ואף מיצרים פתח לצרות- אם לא נכסה את עצמנו מכל דבר אפשרי ו\או נכתוב דבר מה שאיננו נכון ו"מחייב" משפטית לכל דבר ועניין, לכן לכל אתר ולכל שירות ומוצר- יצטרך תקנון שונה, שעריכתו מחייבת עורך דין המעורה בנושא המשפטי שאנו באים לפתור.

תקנון אתר ומדיניות משלוחים, הצהרת נגישות ומדיניות פרטיות הם נושאים חשובים שאין לזלזל בהם ויכולים לעלות לנו הרבה כסף וכאב ראש באם תגיע תביעה או דרישה אחת אפילו, לכן אנו ממליצים לכתוב תקנון איכותי שמגן עלינו ולא לקחת סיכון מיותר.

מחירון כתיבת תקנון ומדיניות אתר בשקוף מדיה:

  • כתיבת תקנון ומדיניות אתר תדמית- החל מ 800 ₪ הכולל שיחה טלפונית \ ZOOM עם עורך דין, כתיבת תקנון וסבב תיקונים אחד.
  • כתיבת תקנות אתר מכירות מוצר סטנדרטי- החל מ 1,500 ₪ וכולל שיחה טלפונית \ ZOOM עם עורך דין, כתיבת תקנון וסבב תיקונים אחד.
  • כתיבת תקנון לאתר גדול \ במציע שירות או מוצר שאינם סטנדרטיים- המחיר יותאם מראש לאחר שיחה עם בעלי האתר, תלוי במורכבות.

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !