כרטיס ביקור דיגיטלי – אתר one page

כרטיס ביקור דיגיטלי – אתר one page

בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על כרטיס ביקור דיגיטלי ואתר One Page' בו כל התוכן מוצג כבר בעמוד הבית, שניהם דרך מצויינת להציג ללקוחותינו את כל הפרטים החשובים כבר מהמבט הראשון.

המונחים מתייחסים לדבר דומה אבל מעט שונה, בעוד שכרטיס ביקור דיגיטלי מציג לרוב רק פרטי צור קשר ומידע מאוד בסיסי על העסק, אתר One Page, מציג מידע מורחב ויותר גרפי.

ה"עמוד" הוא אתר וורדפס לכל דבר ועניין- מה שאומר שיש אפשרות להוסיף עוד דפים לאתר, ובכלל כמה עמודים שנרצה בעתיד. מה שהופך אתר ל One Page או לכרטיס ביקור- זאת בעצם צורת התצוגה שבה או שמוצג כלל המידע כמעט ללא גלילה בכפתורים (כמו רוב כרטיסי הביקור) או שהתפריט גולל את הגולש שמקיש על הפריטים בו לאזור בעמוד בו מוצג התוכן ולא לתוך קישור של עמוד פנימי נפרד (מבנה אופייני לאתר One Page), שלא כמו תפריט באתר "מלא" של מספר עמודים בו לחיצה על פריט מובילה לעמוד ייעודי של התוכן המבוקש.

ההבדל היחידי מאתר "מלא" הוא שאנו מציגים את כל המידע באותו העמוד – בין אם זה פרטי צור קשר, טקסט אודות וכו', כך שקישורים לעמודים פנימיים יוצגו בתוך העמוד עצמו- ולא מהתפריט. למשל- אתר One Page או כרטיס ביקור יכול למשל להכיל בלוג מאמרים, מה שנחוץ לכל מי שרוצה לעלות בדירוג האתר במנועי חיפוש ולכן יוצגו מאמרי הבלוג ישירות בעמוד הבית- בתוך גלריה, שכשמקישים על אחד המאמרים לקריאה מופנים לעמוד המאמר (לו כתובת ייחודית ואפשרויות שיתוף) ומשם מדפדפים לעמודים אחרים בבלוג.

כרטיס ביקור דיגיטלי ואתרי One Page מתאימים לבעלי מקצוע מנוסים שחפצים רק בנוכחות מרשימה כמו גם לעסק מתחיל או של אדם אחד, שאין להם תוכן רב להציג וצריכים רק כרטיס ביקור לפרטי צור קשר ולהצגת מידע בסיסי.

כרטיסי ביקור ואתרים לדוגמא

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !