מה נוכל לעשות עבורך?

יחסי ציבור ותקשורת שיווקית

תקשורת שיווקית מתייחסת לתקשורת תומכת מכירות המסייעת להשגת המטרות העסקיות של הארגון או העסק. היא כוללת בתוכה את כל סוגי התקשורת, בכל הפלטפורמות והנכסים הדיגיטליים וקונבנציונליים המהווים את התשתית לתקשורת העסק עם קהלי היעד השונים. בכללם כל אמצעי התקשורת וערוצי השיווק בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים. תקשורת שיווקית כוללת בתוכה את כל קטגוריות התוכן הבאות: פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור, שיווק ישיר ומכירה אישית. 

אין עסק שאינו מיישם בצורה כזו או אחרת כלים של תקשורת שיווקית כחלק מפעילותו השוטפת מול גורמים פנים או חוץ ארגוניים. עסקים גדולים נוטים להשקיע תקציבי עתק בתקשורת שיווקית על מנת לבסס את המותג, השירות או המוצר בדרכים שונות המשולבות יחדיו. יחד עם זאת, גם לעסקים קטנים הפועלים בשוק ממוקד יש צורך ביישום תקשורת שיווקית על מנת לבסס את מעמדם בשוק בו הם פועלים.

הצוות המקצועי של שקוף מדיה כולל מומחי תוכן ותקשורת שיווקית המיומנים בבניית אסטרטגיות תקשורת שיווקית במגוון שפות ועבור מגוון קהלים. החברה מלווה חברות ועסקים ממגוון תעשיות ומגזרים בגיבוש התקשורת השיווקית והטמעתה כחלק מפעילותה השיווקית של החברה. כמו כן, לשקוף מדיה מנהלי יחסי ציבור אשר מלווים חברות בתהליכי קידום התודעה הציבורית עבור מותג או אשר רוצים להתסס כמובילי דעת קהל, להרחיב את התודעה הציבורית אודותיהם ואף ניהול משברים בעת הצורך. באמצעות הנסיון העשיר שצברנו לאורך השנים, אנו נלווה אותך בגיבוש התקשורת השיווקית אשר מותאמת אישית לצרכי העסק שלך ולמטרות העסקיות שהצבת.


 

יחסי ציבור
ופרסום לעסקים

שיפור
תדמית וניהול מוניטין