כתיבת מאמרי קידום SEO

כתיבת מאמרי קידום SEO

קידום אתרים SEO

לטוב או לרע, הקורונה השפיעה על החברה והכלכלה שלנו בהמון דרכים שונות. אחת הדרכים בהן ניכרת השפעתה של הקורונה, היא שהיא הבהירה את החשיבות של הנוכחות הדיגיטלית: בין אם אתם בעלים של חנות מכולת או מספרה, בין אם אתם בעלים של משרד עורכי דין או מנהלים עסק קטן של שיפוצים, אם אתם עצמאים בתחום מסוים, אתם חייבים נוכחות דיגיטלית ברשת, ומי שלא הבין זאת לפני הקורונה, כנראה שהבין זאת בעקבותיה:  מי שאין לו נוכחות דיגיטלית בעולם של היום, לא יכול להביא לידים חדשים לעסק שלו, והוא אף מסתכן באובדן של הלקוחות הקבועים שלו, היות וכולנו מבצעים יותר ויותר פעולות באינטרנט במקום העולם הפיזי.

גוגל הוא העולם החדש בו אנו חיים

דרך אחת להביא לידים חדשים לעסק שלכם דרך האינטרנט היא דרך פרסום בגוגל. הדרך הזאת אפשרית ועובדת כמובן, אולם היא לא נטולת חסרונות. חיסרון אחד למשל, הוא שהיא כרוכה בעלויות גבוהות יחסית כדי להביא מספקת של לקוחות. חיסרון נוסף, הוא שגולשים רבים נרתעים מלחיצה על פרסומות בגוגל, והם נוטים לסמוך יותר על התוצאות האורגניות של פלט החיפוש.

דרך נוספת להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם היא לקבל נוכחות במנוע החיפוש גוגל, כלומר, להגדיל הסיכויים שמי שמחפש את השירות אותו אתם מספקים בגוגל, יתקל בשם העסק שלכם, וילחץ על התוצאה בגוגל שתוביל לאתר העסק. הדרך לקבל את הנוכחות הזאת, היא לקדם את האתר שלכם בגוגל גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש, שהרי מרבית הגולשים שמחפשים שירות מסוים, לרוב מחפשים בעמוד הראשון או השני לכל היותר.

מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי שמנסה להשתפר עבור המשתמשים שלו ללא הרף, ולתת להם תמיד את התוצאה הרלוונטית ביותר לביטוי החיפוש שלהם. גוגל מעולם לא חשפו ״עד הסוף״ כיצד עובד מנוע החיפוש שלהם, אולם מי שמתמקצע בתחום של קידום אתרים, יודע מספיק כדי להגיע לתוצאות טובות. אחד הפרמטרים כמובן הוא כמובן כתיבה של מאמרים באתר לצורך קידום האתר בגוגל.

כיצד כותבים מאמרים איכותיים לגוגל?

תראו, זו שאלה גדולה, וזה יהיה מעט יומרני מצידנו להגיד שאנחנו ״פיצחנו את הנוסחה״ למאמר המושלם עבור גוגל. מה שכן, אנחנו יכולים לומר מספר דברים בהם אנחנו כן בטוחים. ראשית, כדי לקדם את האתר שלכם, התוכן חייב להיות איכותי: מי שמייצר תוכן שכל המטרה שלו היא לנסות למכור או לנסות להערים על גוגל, מבלי לתת שום ערך לקורא, נידון לייצר לעד תוכן נחות, שבסופו של דבר גם לא ישיג את מטרותיו. מעבר לכך, תוכן איכותי גם יביא תנועה לאתר, ותנועה היא אחד הפרמטרים הכי-הכי חשובים לקידום האתר שלכם בגוגל. לכן, תעלו לאתר שלכם דברים שאנשים רוצים לקרוא: אל תחשבו על זה כחלוקה של הידע המקצועי שלכם בחינם: אם אנשים יאהבו את מה שהם קראו אצלכם, רוב הסיכויים שהם ירצו לשמוע עוד ממה שיש לכם להגיד.

שנית, גם אם לא ברור מהו תוכן איכותי לגוגל, ברור מהו לא: אם התוכן הוא עילג, או שיש בו שגיאות כתיב או שגיאות תחביר, התוכן הזה יגרום לאנשים לאבד עניין מהר מאד. לא רק שזה נראה רע מול לקוחות פוטנציאליים, גוגל יזהה שהגולשים ממהרים לצאת מן העמוד, מה שיפגע בפרמטר ה-retention rate שלכם, וילמד את גוגל שהתוכן לא איכותי, ולא יקדם אותו בתוצאות החיפוש (כזכור, גוגל רוצה לתת לנו את התוצאות הכי טובות ורלוונטיות עבורנו).

שלישית, התוכן צריך לעסוק בצרכים וברצונות של הלקוחות שלכם: התוכן לא צריך לפאר אתכם, להגיד כמה אתם טובים ומקצועיים וכדומה. אפשר להבין, יש פיתוי מסוים אצלנו לחשוב שאם רק נסביר ללקוח כמה אנחנו טובים, הוא יבין שאנחנו ניתן לו את השירות שהוא חיפש. במקום זאת, אנחנו מציעים לדבר ללקוח ולצרכים שלו: בוא תגיד לנו מה אתה צריך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך.

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !