הפקת סרטון תדמית לעסק

הפקת סרטון תדמית לעסק

אם תמונה שווה 1,000 מילים, כמה שווה סרטון? 

עולם הווידאו נהפך חלק בלתי נפרד מכל ישות דיגיטלית שמעוניינת להעביר מסרים חזקים, חדים וברורים- במינימום מילים וישר לפנים. זה יכול להיות סרטון אווירה, סרט קצר או הפקה טלוויזיונית ברמה של סרט דוקו. 

מניסיוננו העשיר לאורך השנים בדיגיטל ומחוצה לו, אנו יכולים להעיד שחברה או גוף שמתחיל לעשות ווידאו ומשווק אותו בערוצים הדיגיטליים בצורה נכונה, יכול להגדיל משמעותית את הפניות והחיבור שלו ללקוחותיו הרלוונטיים ביותר, שרואים אותו "נגיש" להם ומדבר אליהם בגובה העיניים שהם משייכים את עצמם אליו, יוצר הזדהות עם המותג ומעל לכל- בידול מנצח מול המתחרים. 

כמו כל פעולה שיווקית מתוכננת- הפקת סרטון תדמית איכותי לעסק, מתחילה בהגדרת מטרות שיווקיות שרוצים להשיג מהסרטון, לאחר מכן כותבים תסריט ומתזמנים את אורך הסרטון המיועד, ההפקה כולה מתנקזת ליום צילום אחד לרוב- אינטנסיבי שמתחיל מוקדם בסביבות 6:00 בבוקר, בוא יוקם הסט, ואת חומרי הגלם לוקחים לעריכה ולאחר הצגה ראשונית ללקוח- תיקונים וסיום. 

תפקידי המפתח בהפקותינו כוללות- השכרת ציוד צילום ותאורה מהמתקדמים בשוק, מפיק, במאי, עוזר הפקה, צלם, איפור, וכמובן לאחר מכן- עורך וידאו מנוסה. 

הפקות נבחרות

לקוחותינו היקרים

דדליפט פירמה בעמ
דדליפט פירמה בעמ
02/03/2022
משרד רציני , דואג ללקוחות שלו , מקצוענים. ממליץ
שלי ימין
שלי ימין
27/01/2022
שירות מכל הלב! ישב איתנו על אופטימיזציה לאתר יותר משעה והראה תוצאות!
Haim Melman
Haim Melman
24/11/2021
Shakuf Media made for me an evaluation of modification for an old website. Elad of Shakuf Media was very responsive, dedicated time and attention to provide me with useful information and options for the handling of the website. The interaction with Elad was of great value for me as well a pleasant. Thanks Elad.
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
Yoga Shala Oranit Laura Naccache
23/11/2021
אלעד אדיב זמין מהיר פשוט תענוג לעבוד איתו. תמורה משתלמת בהחלט על המחיר שלכם. תודה על הכל אלעד
gadi cygler
gadi cygler
14/11/2021
שירות אדיב ויעיל ומעל הכל מקצועי ברמה הכי גבוהה שנתקלתי ממליץ בחום!!!
MorazWEB בניית אתרים
MorazWEB בניית אתרים
22/07/2021
למרות שאנחנו מתחרים שקוף מדיה ראו בקשה לעזרה שלי בקבוצה בפייסבוק ולא היססו להתחבר אל המחשב שלי בשליטה מרחוק ולתת לי עזרה המלווה בהסברים מלאים ואף יצרו עבורי משהו טכני שהייתי צריך. אם זה השירות כקולגה אני רק יכול לדמיין איך יראה השירות ללקוח. אם היה אפשרות לדרג ב 10 כוכבים במקום ב 5 הייתי עושה את זה בלי להסס.
שרון שנרך
שרון שנרך
27/06/2021
אני עובדת עם שקוף כבר יותר משנה ואני ממליצה בחום! שירות מהיר, מקיף, לבבי ומקצועי שמחה שמצאתי אותם
תמר חבורה
תמר חבורה
08/06/2021
תודה ענקית לאלעד ולצוות שקוף מדיה שפעלו עבורי מעל ומעבר ובשעות לא שעות , כשגוגל השעו לי את החשבון הם נלחמו בשבילי מול שעון הזמן כדי להחזיר את החשבון לפעילות , ישר כוח !